1.9.07

Ernesto - Find The Form (Creative V, 2007)

İsveçli ünlü soul şarkıcısı Jonathan Bäckelie'nin projesi Ernesto'dan yeni albümü çıktı. Ha sanki bu albümü dinlemeden önce haberim varmış gibi söyledim ya, külliyen yalan. Finlandiya'dan iş ziyareti için gelen bir arkadaşımın bana getirdiği albümlerden biriydi ve beğendim, biraz araştırdım, şimdi de hava atıyorum.

Bu Jonathan'ın Ernesto projesinden çıkardığı 3. albüm. Ama aslında diğer 2 albümü için reddedilen parçalardan oluşuyor. Hani inceleyeceğim ama söyleyeyim, albüm gayet rahat dinleniyor ve güzel hafif popvari tınılara girmesine rağmen. E bunlar reddedilenlerse ilk iki albümde neler kaçırdım acaba diye düşünmeden edemedim.

Albümde soul hakim. Tartışılmayacak derecede. Bazen House'a yaklaşıyor, bazen 80'lerden synth melodileriyle birleşiyor. Pop'a döndüğü noktalarda biraz zayıflıyor müzik kalitesi açıkçası. Hani Pop'a karşı değilim ama diğer hallerdeyken çok daha başarılı sonuçlar almış. Bazı parçaların boşuna elenmediği ortada. Hani "What Goes In Inside" ve ardındaki "Earn My Faith Back" arasında dağlar kadar fark var.

Bu eksik noktalar haricinde genel olarak dinlenebilecek, güzel bir albüm. Aşağıdaki 2 parçayı dinleyip bir fikir edinebilirsiniz.

MP3: Ernesto - Sick N Tired
MP3: Ernesto - Earn My Faith Back

Jonathan Bäckelie @ MySpace

Hiç yorum yok: