7.9.08

Ay Tutulması - Ağustos 2008

İş ve özel gezilerimin yoğun olduğu bir aydı Ağustos ve bu yüzden sadece 11 albüm inceleyebildim. Neyse arayı Eylül'de kapatmayı umuyorum. Eylül ayı çok önemli sanatçıların albümlerini yayınladıkları bir ay olacak. O sebeple heyecanlı da geçecek. Lafı uzatmadan Ağustos'un Ay Tutulmasına geçelim.

1) Alejandro Escovedo - Chelsea Hotel '78
2) Asian Dub Foundation - Burning Fence
3) Heartthrob - Blind Item
4) Heaven And - Scarlet Woman
5) Ketz - Walkthrough
6) One Day As A Lion - Last Letter
7) Opeth - Coil
8) Pivot - In The Blood
9) Ryoji Ikeda - Test Pattern #0100
10) Stanton Moore Trio - (Late Night At The) Maple Leaf
11) Steinski - Jazz

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Postta ilk "kapatmayı düşünüyorum" u görünce bir an dehşete kapıldım neyseki problem benim algıdaymış.

Sühan Gürer dedi ki...

Ağzından yel alsın:) Henüz öyle bir düşüncem yok aman. Belki bir iki yeni köşe bile eklemeyi düşünüyorum. Bana tek şarkılık çok promo geliyor ve bunları paylaşamıyorum. Onlara uygun bir format düşünüyorum. Bakalım.

Aslında en kasanı eli yüzü düzgün bir domain'e taşımak ama o iş hem uzun görünüyor, hem de fazla zaman ve bilgim yok. Böyle idare ediyoruz artık.