27.6.08

Tim Vanhamel - Welcome To The Blue House (Loud Tongues, 2008)

Rock Werchter hazırlıklarının artık bünyemde iyice ayyuka çıktığı şu günlerde Pazar günü sahneye çıkacak ve son dönemde bir hayli dinlediğim bir isme değinmenin zamanıdır. Bu isim daha önce dEUS'un konserlerinde de gruba eşlik etmiş olan Tim Vanhamel. Adı sanı bilinmeyen yetenekli müzisyenlerden biri diyeyim en kısası.

Adını sanını bilmezken Rock Werchter'in performans listesinde adını görünce dikkatimi çekti. Elbette Belçikalı olması orada yer almasında önemli bir etken çünkü festivalde yer alan sanatçıların hepsinden daha az tanınıyordur dünyada. Ama iyiki Belçikalı. Yoksa o orada olmaz, ben de tanışmazdım.

Bu çalışma kardeşimizin (Hızla samimileştik) ilk solo albümü. Müzikal açıdan liseli kız Rock'ı ile dEUS arasında gidip geliyor. Parçalar kopyadan ziyade oldukça farklı altyapılar üzerine yerleşmiş. Bu açıdan güzel. Ama albümden çıkan ilk single "Until I Found You" falan beni çok etkilemedi dürüstçe söylemek gerekirse. Lisede değilim, sevgilim beni bırakmadı, kendimi depresyona sokmak gibi bir ergenlik dönemi tribim de yok.

Velakin bunun yanında "Sometimes I Wanna Run" varki çok beğendim. Özellikle gitar melodileri üst üste başarıyla yerleştirilmiş. Arkasından gelen "Tell Me" de vokali açısından diğerlerine göre farklı ve hoş. Yine başarılı bir gitar serüveni "It's Not The Drugs"'da var. Ağırcanlı "Saviour" da belli oranda güzelliğiyle nefes aldırıyor. Hepsi bir yana albüm dinleniyor. Göze batan yok. Hani bazı parçalar beklentiyi tam yakayamıyor popülariteye açıkça oynadıkları için ama onun haricinde ilk solo albüm için güzel bir adım. Biraz da ünlenmeye çalışması doğal.

MP3: Tim Vanhamel - Sometimes I Wanna Run
MP3: Tim Vanhamel - It's Not The Drugs

Tim Vanhamel @ MySpace
Albümü satın almak için MySpace sayfasına gidin. Garip ama öyle. Paypal'den sipariş.

Hiç yorum yok: