3.12.07

Andrea Corr - Ten Feet High (Wea, 2007)

Corr ailesinin bir zamanlar umarsızca hayran olduğum güzel dişisi Andrea Corr var sırada. Zaten The Corrs'u dinleyip 4 kardeşten (Biri erkek) birine hayran olmayan azdır. Kimi baterist kardeşe, kimi kemandaki büyük ablaya, kimi de abiye hayrandı.

Aslında bir The Corrs hayranı olarak Andrea'nın ilk solo albümünü uzun bir süre kaçırmışım. Sonra yeni çıktı zannedip atladım, baktım Mayıs ayında çıkmış. E biz de yaşlanıyoruz. Artık takip edeyim derken aradan kaçanlar oluyor.

The Corrs'un tarzı İrlanda folk musikisiyle pop ve zaman zaman rock'i birleştirmekti. Bu karmaşımdan ortaya çıkardıkları sonuç ise büyük bir dinleyici kitlesiyle sonuçlandı. Andrea Corr'dan da benzerini bekliyordum ben. Albümde birkaç parça hariç bulamadım. Hayal kırıklığı da burada başladı.

Albümde görüldüğü üzere Andrea'mız biraz Kylie Minogue'luğa biraz Roisin Murphy'liğe soyunmuş. Ama hiç olmamış. Yakınından bile geçememiş. Bilmediğin kıyafeti giymeyeceksin. Üstüne oturmayabilir.

Albümün başı rezalet. "Hello Boys" çok ucuz bir pop çalışması. "Shame On You"'yu girmeye bile gerek yok. Aman tanrım. Albümün başında tüm olumsuzluklar ard arda geliyor. 8. parçaya gelene kadar dinlemeye değer hiçbir şey yok. 8'de karşımıza "This Is What It's All About" geliyor akustik gitar eşliğinde. Hani elle tutacağım bir şey çıktı. Bu kız böyle değildi yahu diye düşünürken sakinleştim. Sesinin ve yorumunun güzelliği ortaya çıktı. Ama hemen ardından "Take Me I'm Yours" gelip tüm moralimi bozdu yine. Çöp. "Stupidest Girl In The World" de hani idare ediyor ama genele baktığımda dinlenmese çok daha iyi olur. Gözlerimi kapayıp albümü bir kenara koymaktan başka çare yok. Yazık. Aşkımız burada bitti güzel Corr. Sen gruba geri dön olmayacak böyle. Valla.

MP3: Andrea Corr - This Is What It's All About
MP3: Andrea Corr - Stupidest Girl In The World

Andrea Corr @ MySpace
Albümü satın almak için Ideefixe'e buyurun

1 yorum:

Sexy Images dedi ki...

Great. Thanks.
For images and wallpapers of Andrea Corr: http://www.sexyimages.us/category/Andrea+Corr/

http://www.sexyimages.us - Sexy Images and Sexy Wallpapers for free download.