17.8.06

Peter Coolman

Aslinda Mabbas'a baski kurup bir ambient serisi yazmak istememle baslayan bir macera serisi. Seri dedigim de 2 yazidan olusuyor. Bu yazinin ilki olarak da Peter Kuhlmann aka Pete Namlook'u secmistim. Trendsetter'in Agustos ayinda cikacagi icin hazirliklari ve arastirmalari yaparken de bir anda yolum kendisiyle kesisti. Ben de hazir bulmusken bir roportaj yapayim dedim. Boylece Agustos ayinin Trendsetter dergisinde hem yazi hem de roportaj cikacak.

Bu yazi ve roportaj "Ambient'in Ikiz Kuleleri" serisinin ilk ayagini olusturuyor. Gercek su ki konu Ambient oldugunda adi gecmesi, hakkinda iki laf edilmesi gereken cok onemli sanatcilar var ama ben tercih sebebi olarak bir kisi sectim. Kendisi de Ambient icin varini yogunu veren, hayatini buna adamis biri Pete Namlook gibi ve eski toprak ama yaziyi hazirlamadan adini soylemenin anlami yok. Yine de Ambient'in sanina yakisir biri oldugu kesin.

Bu arada Dinleme Parki kosesi elbette yerinde. Sadece biraz da yaziyla desteklemek istedim. Umarim okuyanlara faydasi dokunur.

Hiç yorum yok: