2.5.07

Geç olsun güç olmasın

Aslında kenardaki oylama bölümünden de görüldüğü gibi bir süredir bloğu daha düzgün görünümlü, elle tutulur bir siteye taşıma isteğim var ve gelen tepkiler de bu yönde. Ama gelin görün ki benim ne dizayn bilgim ne de kodlama bilgim istediklerimi yapmaya el verecek ölçüde değil. Bu sebeple ben de halen eldekiyle yetinmek zorundayım.

Ancak kendi sitemde olmasını istediğim özelliklerden biri olan "Tag" sistemi burada da var. Ne zamandır Misak bey kullandığını söylediyse de ben hiç el atmadım. Ta ki bu akşama kadar. Artık sanatçıları, plak şirketlerini ve belirli ayları takip edebileceğiniz bir sistem var. Umarım faydalı olur.

Aslında "Tag" sistemine insanlar ne kadar dikkat ediyor, bundan ne kadar faydalanıyor bilmiyorum ama aynı sanatçının başka bir albümü veya plağının da incelemesini okumak belki ilginç gelebilir. Karşılaştırma imkanı sunar. Benzeri bir şekilde plak şirketlerinden çıkan çalışmaları da incelediğim sürece takip edebilirsiniz. Ayrıca yılın belirli bir ayında çıkıp da incelediğim albümleri görme imkanı da sunuyor.

Falan filan. Şimdilik son 75 incelemeyi "Tag"ledim. Kalanını da bu hafta tamamlayacağım. Faydası olabilecek ve yapmadığım başka bir şey varsa lütfen yorumlarınızı iletin. Elimden geleni yaparım.

Herkese bol notalı günler,

Sühan Gürer

Hiç yorum yok: