8.11.06

Önemli bir anket!

Herkese merhaba,

Normalde anketler sonuçlanınca buraya yazıyordum ancak bu sefer durum değişik. Bu anket bloğun nasıl yapılanırsa daha faydalı olacağına dair. Açıkçası, kendi alan adı altında daha rahat ve özgür olabileceğim. Bunun yanında çok daha kullanışlı bir ortam yaratma imkanı da olacak ve bu aslında benden çok sizlere bağlı.

O sebeple bir çalışmaya başlamadan önce sizlerden de yorumlarınızı almak istedim. Tabii şıklar biraz kısa olduğu için açıklayayım.

a) Olur da acele olmasın güzel olsun - Eğer site kurulması istenirse kafamdaki site oldukça geniş çaplı ve kullanışlı. Rahatça gezilebilecek ve aradığınıza ulaşılabilecek bir site. Bunun hazırlanması da zaman demek. Biraz böyle idare ederiz ama yapacaksan tam olsun diyecek varsa şıkkı bu.

b) Acele et gözünü seveyim daralttı bu beni - Site olsun da nasıl olursa olsun zaten ısınamadım şu blog ortamına diyenler içindir. Ben pek hazzetmesem de koydum bu şıkkı.

c) Böyle güzeldi bozma şimdi ortamı - Daha kullanışlı bir yapıya ya da garip bir huzursuz bekleme sürecine gerek yok. Takılıyoruz kafamıza göre şurada, maksat eğlenmek.

d) Bilmem ben bir arkadaşa bakıp çıkacağım zaten - Ne oldu nasıl girdim anlamadım, zaten adı geçen gruplar falan da bana alakasız. Tank en yakın çıkışı bul bana.

e) O degil de Zidane ne kafa atti ama - Bana ne kardeşim anketten manketten. Şurada 2 yazı okumaya geldik ne yaparsan yap. Sanki bana sordun buna başlarken de.


Saygılar,

Sühan

Hiç yorum yok: